Karışık Türküleri

Kenan Coşkun - Şimdimi Geldim Aklına Türküsü Dinle

Kenan Coşkun 2017,Kenan Coşkun yeni türküleri,Kenan Coşkun son kasetini dinle,Kenan Coşkunun en son türküleri,Kenan Coşkun vidyoları izle,Kenan Coşkun en güzel türküsü

Göz yaşlarım ince ince
Dinmez oldu sen gidince
Neredeydin senelerce
Şimdimi geldim aklına

Gençliğim gittikten sonra
Belim Büküldükten sonra
Azrail geldikten sonra
Şimdimi geldim aklına

Neydi bende aradığın
Arayıp bulamadığın
Ettin beni darmadağın
Şimdimi geldim aklına

Gençliğim gittikten sonra
Belim Büküldükten sonra
Azrail geldikten sonra
Şimdimi geldim aklına

Şimdi gönül beden hasta
Yıllar yılı koydun yasta
Ecel çırak ölüm usta
Şimdimi geldim aklına

Gençliğim gittikten sonra
Belim Büküldükten sonra
Azrail geldikten sonra
Şimdimi geldim aklına


0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER