Karışık Türküleri

Gürkan Çapkan - Sır Oldun 2017 Dinle

Gürkan Çapkan - Sır Oldun şarkısı,Gürkan Çapkan - Sır Oldun türküsü,Gürkan Çapkan - Sır Oldun albümü,Gürkan Çapkan - Sır Oldun kaseti,Gürkan Çapkan - Sır Oldun kasetini dinle

Bir Göründün Gözlerime
Birden Sır Oldun Birden Sır Oldun
Nerelere Gittin Nasıl Kayboldun
Görünmez Oldun
Ben Kendi Halımda Garip Bir Kuldum
Sevdanı Başıma Bırakıp Gittin
Ben Kendi Halımda Garip Bir Kuldum
Sevdanı Başıma Attın Da Gittin

Huri Miydin Melek Miydin
Canım Sen Neydin Gülüm Sen Neydin
Sinsice Gizlice Gönlüme Girdin
Kalbime Girdin
O Gün Olmasaydı Seni Görmeseydim
Sinemi Ateşe Attın Da Gittin
O Gün Olmasaydı Seni Görmeseydim
Sinemi Ateşe Bıraktın Gittin

Doğanayı Öksüz Bırakma
Geri Gel Ne Olur Geri Gel
Canıma Yapışmadan Bu Hayın Ecel
Bu Zalım Ecel
Yetiş İmdadıma Bir An Önce Gel
Beni Buralarda Bırakıp Gittin
Yetiş İmdadıma Bir An Önce Gel
Beni Birbaşıma Bırakıp Gittin

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER