Karışık Türküleri

Gürkan Çapkan - Ya Sev Ya Bırak 2017 Yeni Türküsü Dinle

Gürkan Çapkan Ya Sev Ya Bırak,son kasetini dinle,Gürkan Çapkanın yeni türküleri,Gürkan Çapkan 2017,Gürkan Çapkan en yeni türküsü,Gürkan Çapkan full,Gürkan Çapkan dinle,Gürkan Çapkan dinlemek,Gürkan Çapkan yutup,Gürkan Çapkan bütün türküleri,Gürkan Çapkan son albümü

Nedir Benim Senden Nedir Çektiğim
Ya Sev Ya Da Bırak Beni Sevdiğim
Öyle Ya Da Böyle Ver Kararını
Ya Sev Ya Da Öldür Beni Sevdiğim
Öyle Ya Da Böyle Ver Kararını
Ya Sev Ya Da Bırak Bırak Beni Sevdiğim

Tükendim Kalmadım Yıllar Geçtikçe
Seni Yad Ellerle Gezer Gördükçe
Ezer Oldun Beni Beni Boynum Büktükçe
Ya Sev Ya Da Bırak Beni Sevdiğim
Ezer Oldun Beni Beni Boynum Büktükçe
Ya Sev Ya Da Öldür Beni Sevdiğim

Merhamet Et Vicdanına Sığındım
Taş Değil İnsanım Ancak Dayandım
Doğanaya Yazık Yazık Günah Sultanım
Ya Sev Ya Da Bırak Beni Sevdiğim
Doğanaya Yazık Yazık Günah Sultanım
Ya Sev Ya Da Bırak Beni Sevdiğim

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER