Karışık Türküleri

Gürkan Çapkan 2017 Yeni Türküleri - Ömrüm Dinle

Gürkan Çapkan - Ömrüm Türküsünü Dinle

2017 yeni çıkan türküler,2017 son çıkan türküler,en son çıkan türkü albümleri,duyulmamış 2017 türküler,full türkü dinle

Bugün Dinmez Ne Gözyaşım Ne Sızım
Baktım Etrafıma Meğer Yalnızım
Anladım Ki Yardan Yana Şanssızım
Ne Karalı Bahtın Var İmiş Ömrüm

Düştüm Dara Gelen Giden Olmasın
Verin Derdi Çekmediğim Kalmasın
Bundan Sonra Varsın Günüm Olmasın
Ne Karalı Bahtın Var İmiş Ömrüm
Ne Karalı Bahtın Var İmiş Ömrüm

Her Geçen Günümde Dünü Aradım
Yârim Var Dedim De Ama Yanıldım
Hep Kendime Oldu Benim Zararım
Ne Karalı Bahtın Var İmiş Ömrüm

Düştüm Dara Gelen Giden Olmasın
Verin Derdi Çekmediğim Kalmasın
Bundan Sonra Varsın Günüm Olmasın
Ne Karalı Bahtın Var İmiş Ömrüm
Ne Karalı Bahtın Var İmiş Ömrüm



0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER