Karışık Türküleri

Sevcan Orhan – Çoktan Beri Türküsü Dinle,2018


Sevcan Orhan yeni türküsü çoktan beri sözleri ile birlikte sitemizde.






Sevcan Orhan – Çoktan Beri Sözleri
Çoktan beri terki vatan olmuşam
Diyarı gurbette de candan usandım
El kahrı çekmekten ömrüm tükendi
Ay yıl hafta değil günden usandım
Oğul el kahrı çekmekten ömrüm tükendi
Ay yıl hafta değil günden usandım …
Aman aman aman oy aman …
Gönül ister bu an vatanı aşa
Ne kaldı dünyada da gelmemiş başa
Ben de olan derdi yüklesem daşa cananım
Daşlar dile gelir senden usandım …
Oğul ben de olan derdi yüklesem daşa daşa
Daşlar dile gelir senden usandım …
Canım kurban olsun merdoğlu merde
Benim emeklerim hiç oldu nerde
Sümmani göç eyle durma bu yerde
Aktı gözüm yaşım nemden usandım
Usandım oy usandım
Ay yıl hafta değil günden usandım


0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER