Karışık Türküleri

Engin Nurşani - Aşka Yandım Türküsü Dinle

Engin Nurşani aşka yandım dinle,Engin Nurşaninin en çok dinlenen türküleri,türkü dinleme siteleri,türk halk müziğinin en güzel parçaları

tutam tutam saçlarını saçlarını vay 
örmediğin yari neydim yari neydim vay 
seyir edip doyasıya doyasıya vay 
görmediğin yari neydin yari neydim..... 

aşka yandım aşka yandım 
yandım aşka başka yandım 
kimse beni kınamasın 
ben buı aşka başka yandım..... 

yıllarca koştum ardında ardında vay 
yandım ayrılık derdine derdine vay 
sevip sevip muradına muradına vay 
ermediğin yari neydim yari neydim.... 

aşka yandım aşka yandım 
birgün döner gelir sandım 
siz de beni kınamayın 
ben bu aşka başka yandım.... 

nurşaniyem ahı kalmış kalmış vay 
alıp yerden yere çalmış yere çalmış vay 
en sonunda eller almış eller almış vay 
sarmadığın yari neydim yari neydim.... 

aşka yandım aşka yandım 
yandım aşka başka yandım 
kimse beni kınamasın 
ben bu aşka başka yandım



0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER