Karışık Türküleri

Caner Gülsüm - Dağlar Bana Türküsünü Dinle

Dağlar Bana Dinle,Dağlar Bana Sözleri,Dağlar Bana Türküsü,Dağlar Bana Mp3,Dağlar Bana Caner Gülsüm


Ele verdim ele verdim
Umutlarım yele verdim

Ele verdim ele verdim
Umutlarım yele verdim

İki yavrum büyüttüm de
En sonunda sele verdim
En sonunda sele verdim

İki yavrum büyüttüm de
En sonunda sele verdim
En sonunda sele verdim

Dağlar bana dağlar bana
Vatan oldu dağlar bana
Öyle bir derde düştüm ki
Düşman bile ağlar bana

Dağlar bana dağlar bana
Vatan oldu dağlar bana
Öyle bir derde düştüm ki
Düşman bile ağlar bana

Yanar yüreğimin özü
Sönmez oldu kuru közü
Yanar yüreğimin özü
Sönmez oldu kuru közü

Acı kardaş çifte kuzu
En sonunda sele verdim
En sonunda sele verdim

Bacı kardaş çifte kuzu
En sonunda sele verdim
En sonunda sele verdim

Dağlar bana dağlar bana
Vatan oldu dağlar bana
Öyle bir derde düştüm ki
Düşman bile ağlar bana

Dağlar bana dağlar bana
Vatan oldu dağlar bana
Öyle bir derde düştüm ki
Düşman bile ağlar bana

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER