Karışık Türküleri

Çoban Ali - Puştları Gördüm Türküsünü Dinle

Çoban Ali Dinle,Çoban Ali Türküleri,Çoban Ali Müzikleri,Çoban Ali Sözleri,Çoban Ali Puştları Gördüm Türküsü,Puştları Gördüm Sözleri,Puştları Gördüm Dinle,Puştları Gördüm Mp3

Ekmeğimi Bana Hor Görenler Var 
Garibin Sırtından Geçinenlen Var 
Haydan Huya Götürenler Var 
Gjzli Gizi Çalan İtleri Gördüm 
Gördüm Gördüm Gördüm Dostları Gördüm 
Bırakıpta Kaçan İtleri Gördüm 
Gördüm Gördüm Gördüm Dostları Gördüm 
Bırakıpta Kaçan İtleri Gördüm 
Onurumu Gururumu Satmadım 
Gariban Yoksula Yanlış Yapmadım 
Hacıdan Hocadan Fikir Almadım 
Muskayı Yazdıran Hocayı Gördüm 
Gördüm Gördüm Gördüm Dostları Gördüm 
Bırakıpta Kaçan İtleri Gördüm 
Gördüm Gördüm Gördüm Dostları Gördüm 
Bırakıpta Kaçan İtleri Gördüm

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER