Karışık Türküleri

Çoban Ali - Adam Olsan Satarmıydın Türküsü Dinle

Adam Olsan Satarmıydın türküsünü dinle,Adam Olsan Satarmıydın müziği,Adam Olsan Satarmıydın sözleri,Adam Olsan Satarmıydın mp3,Adam Olsan Satarmıydın çoban ali,yepyeni türküler,en son çıkan türküler

Dost Dedim Kapına Geldim Sende Yanlış Yaptın Bana 
Bunu Senden Beklemezdin Şerefsizlik Yaptın Bana 
El Vurdu Sen Vurmasaydın Bu Cana Sen Kıymasaydın 
Benim Ahım Sende Kalmaz Yüce Mevladan Bulasın 
Benim Ahım Sende Kalmaz Yüce Mevladan Bulasın 
Adam Olsan Satarmıydın Bu Yanlışı Yaparmıydın 
Çakalların Ortasında Bırakıpta Kaçarmıydın 
Kahpelerin Ortasında Bırakıpta Kaçarmıydın 
Adam Olsan Satarmıydın Bu Yanlışı Yaparmıydın 
Şerefsizlerin İçindi Üç Kuruşu Satarmıydın 
Kalleşlerin Ortasında Zor Günümde Kaçarmıydın

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER