Karışık Türküleri

Cankat Erdoğan - Sunam Türküsünü Dinle

Sunam Dinle,Sunam Türküsü,Sunam Full,Sunam Mp3,Sunam İndir,Sunam Sözleri,Sunam Müziği,Sunam Şarkısı,Sunam Cankat Erdoğan


Yine sardı bu gönlümü bir kara duman
Sevdan esiyor başımda dertliyim Sunam
Alıp bu başımı yar yar düşem yollara
Çekemiyom hasretini nideyim Sunam

Sen dertlisin ben dertliyim bahtı karalı
Sen garipsin ben garibim gönlü yaralı
Tüm dertlerin benim olsun dağlar maralı
Ben çekerim hepisini gönlü yaralı

Felekten yazılmış yazım hepten karalı
Dertlerim var türlü türlü sinem yaralı
Ben gurbette sen sılada ayrı duralı
Gamla gönül keder bitmez nideyim Sunam

Sen dertlisin ben dertliyim bahtı karalı
Sen garipsin ben garibim gönlü yaralı
Tüm dertlerin benim olsun dağlar maralı
Ben çekerim hepisini gönlü yaralı



0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER