Karışık Türküleri

Havanur - Anam Orda Babam Orda Dinle

Havanur - Anam Orda Babam Orda Sözleri,Havanur - Anam Orda Babam Orda İndir,Havanur - Anam Orda Babam Orda Dinle,Havanur - Anam Orda Babam Orda Türküsü,Havanur - Anam Orda Babam Orda Kılibi,Havanur - Anam Orda Babam Orda Vidyosu,Havanur - Anam Orda Babam Orda Yutup

Anam orda babam orda ben burda 
Karmı yağmış yaylara obaya 
Bu senede bu bayramda gidemedim o yurda 
Anam orda bacım orda 
Bu senede bu bayramda gidemedim o yurda 

Gelin bacı elediğin buğdamı 
Hasan emmim bahçedemi bağdamı 
Garip anam bostanda mı dağdamı 
Anam orda babam orda ben burda 
Bu senede bu bayramda gidemedim o yurda 

Gurbet elde bunca ömrüm zay oldu 
gözlerimden yaş akıtan baya oldu 
Ben köyümü görmiyeli ay oldu 
Anam orda babam orda ben burda 
Bu senede bu bayramda gidemedim o yurda.

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER