Karışık Türküleri

Erkan Acar - Yoruldum Dinle Sözleri izle

Erkan Acar Yoruldum Şarkısı,Erkan Acarın yoruldum müziği,Erkan Acar yoruldum indir,Erkan Acar yoruldum kaseti,Erkan Acar ful,Erkan Acar kesintisiz,yeni,eski,müzikler,kasetleri,albümü,en iyi şarkılar,şapkalı türkücü,en güzel türküler

Yapraksız bir dala benziyor ömrüm 
Acıyla, çileyle geçiyor günüm 
Yıllardır hasretle yanıyor gönlüm 
Yaralı ceylanımsana vuruldum 
Takatım kalmadı artık yoruldum 
  
Yoruldum seni aramaktan yoruldum 
Her gün ağlamaktan yoruldum 
Hergün ağlamaktan yoruldum 
Dertli yaşamaktan yoruldum
Bu sensiz hayattan yoruldum
  
Deryada damlayım haberin olmaz 
Ben ölsem ardından kederin olmaz 
Dilerim böyle bir kaderin olmaz 
Sel gibi taşardın şimdi duruldun 
Dallarım kar tuttu artık yoruldum 
  
Yoruldum seni aramaktan yoruldum 
Her gün ağlamaktan yoruldum 
Hergün ağlamaktan yoruldum 
Dertli yaşamaktan yoruldum 


0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER