Karışık Türküleri

Engin Nurşani - Unutmadımki Türküsü,En Güzel Türküleri Dinleme

Engin Nurşani Adına Bir Çizik Çektim albümünden güzel bir türkü,Unutmadımki dinleyebilirsiniz. En iyi türk halk müziği parçalarını sitemizde sizlerle paylaşıyoruz,her gün yeni türkülerle zenginleşen sitemizi ziyaret ederek türkülerimizi dinleyebilir,yorum yapabilirsiniz.iyi dinlemeler..


Bince yıl yaşlıyım yarası bende 
unuttummu sandın sandın unutmadım ki 
şimdi öc almanın sırası bende 
unuttunmu sandın sandın unutmadım ki 

Onca aydın yakıp ozan astınız 
Canımıza kıymak oldu kastınız 
Hüseyin'i kerbela'da kestiniz 
unuttummu sandın sandın unutmadım ki 

Gelecek endişe bakarım çünkü bakarım çünkü 
1400 sene çektim bu yükü 
maraş çorum sivas sanmayın dünkü 
unuttunmu sandın sandın unutmadım ki


0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER