Karışık Türküleri

Özcan Türe Ötme Turnam Türküsünü Dinle - Sözleri

Özcan Türe Türküleri,Özcan Türe Dinle,Özcan Türe Türküleri Dinle,Özcan Türe Kasetleri Dinle,Özcan Türe Albümleri Dinle,Özcan Türe Videoları


Özcan Türe Ötme Turnam
Bir ince sızıdır turnam Sevdası dertli
Ağıtla geçer mi turnam ömrün gerisi
Aşığın yandığı nardır hasret ateşi
Düşer gönlü dara leyli güzel yar
Ötme turnam leyli deme Leyli beni yakan
O yemyeşil dağlar şimdi oldu bana duman
Kara çulla yollardayım vakitsiz bir zaman
Leyli güzel yar leyli güzel yar
Bu ateşten gömlek turnam biçip giydiğim
Bu bade ikrardır turnam alıp içtiğim içdiğim
Vakitli vakitsiz yar yar leylim dediğim
Düştüm yollarına leyli güzel yar
Ötme turnam leyli deme Leyli beni yakan
O yemyeşil dağlar şimdi oldu bana duman
Kara çulla yollardayım vakitsiz bir zaman
Leyli güzel yar leyli güzel yar


0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER