Karışık Türküleri

Kıvırcık Ali - Anlatamadım Türküsünü Dinle

Kıvırcık Ali - Anlatamadım
Kıvırcık Ali,Kıvırcık Ali En Güzel Türküsü,Kıvırcık Ali Türkü Videoları,Kıvırcık Ali Anlatamadım,Anlatamadım Dinle,Anlatamadım Sözleri,Anlatamadım Türküsü,Anlatamadım Mp3,Anlatamadım İndir,Anlatamadım Parçası

Ben bu aşkın acısını 
Yüreğimin sancısını 
Gizli döktüm göz yaşımı 
Kimselere diyemedim 
Benim derdim soyka derdim 
Benim derdim zalım derdim 

Ana dedim çok ağladım 
Baba dedim çok yalvardım 
Gardaşlarda çok söyledim ama 
Ben derdimi anlatamadım 

Ana dedim çok ağladım 
Baba dedim çok yalvardım 
Gardaşlara çok söyledim ama 
Ben derdimi anlatamadım ahay ahay ahay ahay 

Dağlarda dolandım durdum 
Yollarda söylendim durdum 
Yüreğime kilit vurdum 
Ben derdimi anlatamadım 
Benim derdim zalım derdim 
Benim derdim soyka derdim 

Ana dedim çok ağladım 
Baba dedim çok yalvardım 
Gardaş dedim çok söyledim ama 
Ben derdimi anlatamadım 

Ana dedim çok ağladım le le 
Baba dedim çok yalvardım le le 
Gardaşlara çok söyledim ama 
Ben derdimi anlatamadım offff 

Ana dedim çok ağladım 
Baba dedim çok yalvardım 
Gardaşlara çok söyledim ama offff offff 

Ana dedim çok ağladım 
Baba dedim çok yalvardım 
Gardaşlara çok söyledim ama 
Ben derdimi anlatamadım offff

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER