Karışık Türküleri

Ali Kızıltuğ Sen Gittin Gideli Türküsünü Dinle

Ali Kızıltuğ Sen Gittin Gideli Türküsünü Dinle,Ali Kızıltuğ Sen Gittin Gideli Dinle,Ozan Ali Kızıltuğ Sen Gittin Gideli Sözleri,Ali Kızıltuğ Sen Gittin Gideli Youtube

Sen gittin gideli deliye döndüm
Her gün gözyaşlarım dökerim ali
Ana bacı gardaş bilmez diyorlar
Duydukça içimi çekerim ali
Ana bacı gardaş bizde yoğumuş
Duydukça boynumu bükerim ali

Seni sevenleri yaralı dertli
Şu elin zalımı bizden kıymetli
Keramet sahibiydim güçlü kuvvetli
Yoksa bir kul idin öldün mü ali

Zalım katlimize yazmış fermanı
Daha tüter o tellerin dumanı
Geleceksen di gel tam da zamanı
Yoksa ikrarımdan dönerim ali

O zalımın zulmü bizi yakarsa
Bizi yakıp da karşımızdan bakarsa
Ahirette de elimiz boşa çıkarsa
Tutar zülfükarı kırarım ali

Kızıltuğ’um pire meyil bağladım
Yıllar var ki için için ağladım
Can boğaza geldi küstüm söyledim
Yine senden özür dilerim ali

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER