Karışık Türküleri

Ali Kızıltuğ Benim O Köyden Alacağım Var Türküsünü Dinle

Ali Kızıltuğ Benim O Köyden Alacağım Var Türküsünü Dinle,Ali Kızıltuğ Benim O Köyden Alacağım Var Dinle,Ozan Ali Kızıltuğ Benim O Köyden Alacağım Var Sözleri,Ali Kızıltuğ Benim O Köyden Alacağım Var Youtube

Varıp gideceğim gine baba yurduna
Benim o ellerde çok alacağım var
Orada tutuldum yar gönül derdine gidem
Benim o yurtlarda çok alacağım var

Ayağıma diken batar ağlardım
Kayış yoktu bele sicim bağlardım
Bulandık suyuydum deli çağlardım gidem
Benim o ellerde çok alacağım var

Köyün sığırını babam yayardı
Yedi gardaş aldığıyınan doyardı
Odaya girdikmiydi dayım guvardı
Benim o dağlarda alacağım var
Orada görmedik baharı yazı
Orada görmedik ördeği kazı

Fakir diye vermediler sevdiğim kızı
Benim o köyümde çok alacağım var
Kızıltuğ’um dönüş oldu geriye
Şimdi bakıyorum da gardaş nerden neriye
Çekeceğim kafayı basacağım mermiye
Benim yama dağlarında alacağım var

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER