Karışık Türküleri

Abidin Biter Türkü Gözlüm Türküsünü Dinle

Abidin Biter Türkü Gözlüm Türküsünü Dinle,Abidin Biter Türkü Gözlüm Dinle,Abidin Biter Abidin Biter Türkü Gözlüm Youtube,Abidin Biter En Güzel Türküleri

Abidin Biter En Güzel Türkülerini Sitemizde Dileyebilirsiniz...Bu Sitede Sadece Türkü Dinlenir...Türkü Severler Bizi Takip Etmeye Devam Edin Dinlediğiniz Türkü Abidin Biterin En Güzel Albümlerinden Olan Türkü Gözlüm Albümünün Güzel Türkülerinden Biridir, Türküler Candır,Türküler Hayattır,Türküler Yaşam Biçimimizdir...İyi Dinlemeler


Yar, Yar Ben senden ayrılamam Yar 
Yar, inan seni unutamam Yar 
Gelsen gözüm yaşım silsen Yar 
Zamanı, Zamanı tam Zamanı sevsen Yar 
Dönsen, Yaralı sevdana Dönsen Yar 

O Senin sevdan yalanmış, 
Yola gelmezmiş, halim görmezmiş 
Bu Benim Sevdam Yamanmış 
Dile Gelmezmiş, beni bilmezmiş 

Emekler Boşa Döndü Yar,


Yaz Bahar kışa döndü yar 
O Gidenler hiç dönmedi yavrum, 
Gelmedi Yavrum 
Ömrüm Boran Kar 

Biz ki çok uzaklardan gelip, 
Çok uzaklara savrulan sevda yelleriydik 
Biz ki asi umutlar beslerdik yüreğimizde 
Hesapsızdı yüreğim ve pazarlıksız ve de katıksız 
Şimdi başımı taştan taşa 
Yüreğimi soysuz sevdalara çaldırıyorum 
Yoruldum ve yanıldım 
Ama inan ki Türkü Gözlüm 
Bu azaran yaraya zamansız yakalandım.

0 yorum:

Yorum Gönder

SON EKLENEN TÜRKÜLER